My Beloved Followers

25.12.09

hati..

**hai blog yang tersayang, aku mula dah jatuh cinta ngan awak la..huk...sampaikan pakwe aku pun jeles sbb aku ade kekasih baru nih..
blog ku yang kurindui, aku sekarang ader masalah ngan orang yg kusayang..xtaula blog, sejak akhir2 nih, aku merasakan aku telah mengabaikan kekasihku yg sorang tu...disebabkan kerja aku yang sentiasa bertimbun kat opis tu, aku jadi lebey fokus ke arah kerja menyebabkan aku tidak banyak meluangkan masa dgnnya..
sedangkan dia yang sekarang sangat sibuk dan tertekan mencARi kerja...sangat la terasa hati denganku...tapi aku rasa aku dah cuba menjadi yang terbaik sbgai seorg makwe..tapi ntahlaa
wahai blog, aku xtau nak cakap ape lagi..pkwe ku tu memang seratus% jauh hati ngan aku.. aku try utk buat baik dah tapi dia dah sangat2 jauh hati dah..& aku takut jika dia buat macam tu menyebabkn perasaanku terhadapnya menjadi tawar..tiada nikmat nya lagi....tiada manisnya..aku takut...sedangkan aku sayang bangat sama nya..
dari awal percintaan kami lagi, aku dah berniat untuk setia dan kahwin dengannya..dan aku sangat sayangkan hubungan kami yang dah nak masuk 6tahun pada januari nanti...



kepada kekasihku itu, aku minta maaf banyak2 dan aku mengharapkan hubungan kita pulih macam biasa..semoga p mendapat perkerjaan secepat yang mungkin..Tawakal lah kpd Allah kerana dariNya lah kita memperoleh rezeki...gud luck syg..dan harap sangat hubungan kita kekal 4ever and ever..luv u..



~siti~

7 ulasan:

  1. 2 la sbuk mmanjang jer cik siti ni

    BalasPadam
  2. slm pkenalan jugak :)
    wahhh.. lame juga bercinta yer..
    semoga kekal hga ke akhir hayat.. :)

    BalasPadam
  3. salam....singgah,


    blogging sampai lupe pakwe ek?
    eheh....hhee

    BalasPadam
  4. so, dh g mkn lamb chop?
    sy pon rs cm nk mkn lamb chop lg jer ni..

    BalasPadam
  5. haha miss rory..sy nak g mkn pas dpt gaji..jom r mkn..hehehe...

    BalasPadam

komen2 dari anda...